ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

online előfizetői szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódóan
(a továbbiakban: ÁSZF)

 1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek a Steps & Play Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye/postacíme: 1162 Budapest, Hermina út 60., nyilvántartási száma: Cg. 01-09-429027, e-mail elérhetősége: [email protected]) által üzemeltetett www.stepsandplay.hu weboldalon, a www.stepsandplay.hu/applikacio alkalmazáson, illetőleg annak aloldalain elérhető 5. pontban meghatározott előfizetői szolgáltatás igénybevételének feltételeit és szabályait, valamint a szolgáltató és az előfizető jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

1.2. Az ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető a következő helyről: www.stepsandplay.hu és www.stepsandplay.hu/applikacio

1.3. A Szolgáltató az Előfizető megrendelésének elküldése, illetőleg a Szerződés megkötése előtt megismerhetővé teszi az Előfizető számára a Szolgáltató általános szerződési feltételeit (ÁSZF-jét), amelyet az Előfizető az ÁSZF elfogadására vonatkozó checkbox bepipálásával elfogad és magára nézve kötelezőnek ismer el.

1.4. A Szolgáltató a szolgáltatását Magyarországról nyújtja és a szolgáltatás nyújtása Magyarország területére irányul. A Szolgáltatásra, a Szolgáltatóra, valamint az Előfizetőkre a Szerződés keretein belül a magyar jog irányadó.

1.5. A Felek közötti Szerződés elektronikus úton, magyar nyelven jön létre, és nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A Szerződés a Szolgáltató által nem kerül külön iktatásra.

1.6. A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem vetette alá magát.

2. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Név: Steps & Play Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1162 Budapest, Hermina út 60

Székhelyének postai címe: 1162 Budapest, Hermina út 60.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Nyilvántartási száma: 01-09-429027

Adószám: 32530692-2-42

E-mail cím: [email protected]

Telefonszám: +36 30 502 4763

Honlap: www.stepsandplay.hu

Bankszámlaszám: 10300002-13776214-00014907

a továbbiakban: Szolgáltató

3. A TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI

Név: Websupport Magyarország Kft.

Nyilvántartási száma: 01-09-381419

Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.

E-mail elérhetőség: [email protected]

Weboldal: tarhelypark.hu

4. FOGALMAK

A jelen ÁSZF alkalmazásában irányadó főbb fogalmak a következők:

Honlap: a Szolgáltató tulajdonában és üzemeltetésében álló stepsandplay.hu weboldal, valamint annak aloldalai, ide értve a stepsandplay.hu/applikacio alkalmazást is.

Szolgáltatás: a Szolgáltató ellenérték (előfizetői díj) ellenében - felhasználó fiókon keresztül - online hozzáférést biztosít az Előfizető számára a Honlapján a(z) és stepsandplay.hu/applikacio n, ahol a Szolgáltató online Tartalmat tesz közzé. A Szolgáltatás az Előfizető választása szerint ismétlődően 30 napos/6 (hat) hónapos/1 (egy) éves  időtartammal (periodikával) meghosszabbodik (megújuló előfizetés) mindaddig, amíg a Szerződés az Előfizető vagy a Szolgáltató által az ÁSZF-ben foglaltak alapján megszüntetésre nem kerül. A Szolgáltató a Szolgáltatáshoz való hozzáférést az Előfizető részére felhasználói fiók létrehozása útján a Honlapján (nem tárgyi adathordozón) biztosítja. A Szolgáltatás megrendelése esetén fizikai termék (CD, DVD lemez, tok, nyomtatott anyag, egyéb fizikai adathordozó) nem kerül az Előfizető részére átadásra.

Előfizető: a Honlapon a Szolgáltató előfizetői Szolgáltatásának igénybevételére Szerződést kötő személy. Természetes személy Előfizető esetén a Szolgáltatást kizárólag 18. életévét betöltött személy veheti igénybe.

Tartalom: a Szolgáltató által a Honlapon és a stepsandplay.hu/applikacio alkalmazáson közzétett (publikált) olyan digitális sajtóanyag, amely szöveg, képek, videók, audiofájlok vagy egyéb médiafájlok formájában jelenik meg. A Tartalomban megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató által közzétett Tartalmak sem részben, sem egészben nem minősülnek tanácsadásnak, a Tartalomban megjelenő valamennyi adat tájékoztató jellegű.

Felek:a Szolgáltató és az Előfizető együttesen.

Szerződés:a Felek között a Szolgáltatás nyújtása, illetőleg igénybevétele tárgyában létrejött szolgáltatási szerződés, amely a Szolgáltató általános szerződési feltételeiből (ÁSZF-jéből), valamint az Előfizető online egyedi megrendeléséből áll. Az egyedi megrendelés tartalmazza az Előfizető által megrendelt előfizetői Szolgáltatást és annak díját. A Felek közötti szerződéses jogviszony egy olyan folyamatosan megújuló előfizetési jogviszony, amely a Felek között automatikusan meghosszabbodó 30 napos/ 6 havi/ 1 (egy) éves előfizetői időszakokra jön létre ismétlődő bankkártyás fizetési móddal (ismétlődő fizetéssel).

Előfizetői időszak/előfizetői periódus: a szolgáltatásnyújtás 30 napos/, amely a Szerződés megszüntetéséig ismétlődően és automatikusan megújul (megújuló előfizetés). Az első havi előfizetői időszak/periódus a Szerződés megkötésétől (létrejöttétől) számított 30 napig terjed.

Díjfizetési forduló: az előfizetői díj megfizetésének napja, amely az előfizetői időszak kezdő napját megelőző napra esik (a havi díj előre fizetendő). A jelen ÁSZF értelmében az előfizetői díj a Díjfizetési fordulón automatikusan, ismétlődő bankkártyás fizetéssel levonásra kerül az Előfizető bankszámlájáról.

Személy: természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli szervezet.

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.

Fogyasztói szerződés: olyan Szerződés, melynek Előfizetője Fogyasztónak minősül.

Fogyasztói jogvita: a Szolgáltató és a Fogyasztónak minősülő Előfizető között az előfizetői Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy.

5. A SZOLGÁLTATÁS

5.1. A Szolgáltatás keretében a Szolgáltató az Előfizető számára felhasználó fiók létrehozásán keresztül online hozzáférést biztosít az Előfizető számára a Honlapján a(z) hu/applikacio n , ahol a Szolgáltató online Tartalmat tesz közzé. A Szolgáltatás igénybevételéhez az Előfizető részéről internetelérés szükséges.

5.2. A Szolgáltatás – az Előfizető választása szerint - ismétlődően 30 naposidőtartammal (periodikával) meghosszabbodik (megújuló előfizetés) mindaddig, amíg a Szerződés az Előfizető vagy a Szolgáltató által az ÁSZF-ben foglaltak szerint megszüntetésre nem kerül.

5.3. A Szolgáltató a Szolgáltatáshoz való hozzáférést az Előfizető részére felhasználói fiók létrehozása útján a Honlapján (nem tárgyi adathordozón) biztosítja. A Szolgáltatás megrendelése esetén fizikai termék (CD, DVD lemez, tok, nyomtatott anyag, egyéb fizikai adathordozó) nem kerül az Előfizető részére átadásra.

 5.4. A Szolgáltató által alkalmazandó műszaki védelmi intézkedések:

A Kajabi által alkalmazott műszaki védelmi intézkedések a platform biztonságát szolgálják, amely a Cloudflare segítségével valósul meg. Ez a szolgáltatás védelmet nyújt a kibertámadások, például az elosztott szolgáltatásmegtagadási (DDoS) támadások ellen, emellett a Cloudflare védelmet biztosít a botokkal szemben. Az európai felhasználók esetében a Kajabi emellett a GDPR-nak megfelelő Adatvédelmi Kiegészítést (DPA) alkalmazza, amely biztosítja az adatok nemzetközi továbbításának megfelelését az adatvédelmi előírásoknak.

6. AZ ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK LÉPÉSEI, A SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSE

6.1. A Szolgáltató a Honlapján közzéteszi/feltünteti az általa kínált előfizetői Szolgáltatást és annak díját. A Szolgáltatást az Előfizető a Honlapon keresztül online rendelheti meg az alább írtak szerint.

6.2. Az Előfizető a megrendelni kívánt előfizetői Szolgáltatást az Előfizetés alatt megjelenő ’Előfizetek’ feliratra kattintással tudja kiválasztani, amellyel elindítja a megrendelés folyamatát.

6.3. A Szolgáltatás kiválasztását követően a weboldal az Előfizetőt elviszi a személyes adatai és bankkártya adatai (számlatulajdonos, bankkártyaszám, érvényességi idő CVV kód) megadására szolgáló felületre, ahol az Előfizetőnek a számlázási adatait és e-mail címét is szükséges megadnia.

6.4. A 6.3. alpontban írt adatok megadását követően a Vásárlás Véglegesítése kattintással megjelenik a rendelési összesítő, amelyen az Előfizető ellenőrizni tudja a kiválasztott Szolgáltatást és annak havi díját.

6.5. A rendelési összesítő áttekintését követően az Előfizető a Vásárlás Véglegesítése történő kattintással tudja megrendelni a Szolgáltatótól az előfizetői Szolgáltatást. A megrendelés elküldésével (Vásárlás Véglegesítése feliratra kattintással) az Előfizetőnek a Szolgáltató felé fizetési kötelezettsége keletkezik a Szolgáltatás első havi előfizetői díjának a megfizetésére.

 Az Előfizető a megrendelés elküldését megelőzően az ÁSZF elfogadására vonatkozó checkbox bepipálásával kijelenti, hogy a Szolgáltató ÁSZF-jének elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Természetes személy Előfizető a megrendelés elküldésével – Vásárlás Véglegesítése feliratra kattintással - kijelenti, hogy 18. életévét betöltötte (nagykorú).

 6.6. A megrendelés elküldésével (Vásárlás Véglegesítése feliratra történő kattintással) az Előfizető a Stripe online fizetései felületen keresztül köteles megfizetni a Szolgáltatás előfizetői díját, melynek során a fizetési felület 0,- Ft összeggel, majd a megrendelést követő 6. (hatodik) napon a kiválasztott Szolgáltatás díjának összegével kerül megterhelésre a megadott bankkártya.

 6.7. Megrendelésének elküldéséig (Vásárlás Véglegesítése feliratra történő kattintásig) az Előfizetőnek a megrendelés során folyamatosan lehetősége van az általa megadott (bevitt) adatok módosítására, az adatbeviteli hibák javítására és az adatok törlésére..

6.8. A megrendelés elküldésével (Vásárlás Véglegesítése feliratra történő kattintással) létrejön a Szolgáltató és az Előfizető között a Szolgáltatásra vonatkozó előfizetői Szerződés, amely alapján az Előfizetőnek fizetési kötelezettsége keletkezik a Szolgáltató felé az előfizetői díj megfizetésére.

A Fogyasztónak minősülő Előfizető kifejezetten beleegyezik abba, hogy a Szolgáltató a Szerződés létrejöttét követően a Szolgáltatás teljesítését megkezdje, egyben az Előfizető tudomásul veszi, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a szerinti 14 napon belüli elállási és felmondási jogát.

6.9. A megrendelés elküldését követően annak megérkezéséről, illetőleg a Szerződés létrejöttéről a Szolgáltató e-mailben visszaigazolást küld az Előfizető részére, amely tartalmazza a megrendelt Szolgáltatást, annak díját és az Előfizető számlázási adatait.

6.10. Amennyiben a visszaigazoló e-mail az online fizetést megtörténtét követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg az Előfizető e-mail elérhetőségére, úgy az Előfizető mentesül a szerződéses kötelezettségei alól és a Szolgáltató – az Előfizetővel történő eltérő megállapodásuk hiányában - visszautalja az Előfizető által megadott bankszámlaszámra az Előfizető által már megfizetett szolgáltatási díjat.

6.11. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Előfizetőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert az Előfizető helytelen e-mail címet adott meg, vagy az e-mail fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

6.12. Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a megrendelés során megadott személyes adatai és megtett nyilatkozatai pontosságáért, helyességéért, valamint valóságtartalmáért kizárólag őt terheli felelősség. A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal az Előfizető által megadott adatok hibájáért, helytelenségéért, valamint az előbbiekből adódó hátrányos következményekért. A hibás, hiányos vagy hamis adatok és nyilatkozatok megadásából eredő károkért, költségekért és minden egyéb hátrányos jogkövetkezményekért minden felelősség kizárólag az Előfizetőt terheli.

6.13. A nyilvánvalóan hibás, hiányos vagy téves adatokkal történt megrendelés esetén a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás teljesítését megtagadni és a valóságnak megfelelő, pontos adatszolgáltatás teljesítésének hiányában.

6.14. A Szolgáltató az Előfizető részére a megrendelés során megadott, illetőleg a későbbiekben az Előfizető által a felhasználói fiókjában módosított számlázási adatokkal állítja ki az előfizetői Szolgáltatás nyújtásához kapcsolódó számláját.

7. AZ ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA

7.1. A Felek közötti előfizetői Szerződés annak megszüntetéséig ismétlődően – automatikusan - megújulva 30 napos havi előfizetői időszakokra jön létre. A Felek közötti szerződéses jogviszony tehát olyan folyamatosan megújuló előfizetési jogviszony, amely a Felek között – az Előfizető választása szerint - automatikusan meghosszabbodó 30 napos/ 6 (hat) hónapos/ 1 (egy) éves előfizetői időszakokra jön létre ismétlődő bankkártyás fizetési tranzakciókkal (ismétlődő fizetéssel). A Szolgáltatás minimum előfizetői periódusa 30 (harminc) nap.

Az Előfizetői Szerződés az előfizetői időszak utolsó napjával automatikusan megújul amennyiben az Előfizető a Díjforduló napját megelőző nap 23 óra 59 percének 59 másodpercéig a Szerződés megszüntetésére vonatkozó nyilatkozatát nem közli a Szolgáltatóval.

7.2. A Szerződés (előfizetés) megszüntetésére vonatkozó feltételeket az ÁSZF 10. pontja szabályozza.

7.3. Az Előfizető az előfizetői Szerződését (megújuló előfizetését) a regisztrált felhasználói fiókjában tudja megszüntetni.

 Az Előfizető a Szerződését indokolás nélküli felmondással a következő Díjfizetési fordulót (következő havi előfizetői időszakot megelőző napot) közvetlenül megelőző nap 23:59:59 óráig szüntetheti meg az aktuális előfizetői periódusának az utolsó napjára Amennyiben az Előfizető a következő előfizetői időszakot megelőző napot (Díjfizetési fordulót) közvetlenül megelőző nap 23 óra 59 percének 59 másodpercét követően közli a felmondását a Szolgáltatóval, úgy az Előfizető Szerződése (előfizetése) csak a következő havi előfizetői periódus lejártával szűnik meg.

AZ ELŐFIZETŐNEK AZ ELŐFIZETÉSÉT TEHÁT A DÍJFIZETÉSI FORDULÓT MEGELŐZŐEN SZÜKSÉGES LEMONDANIA AHHOZ, HOGY ELKERÜLJE A KÖVETKEZŐ HAVI ELŐFIZETŐI IDŐSZAKRA JÁRÓ ELŐFIZETÉSI DÍJ FELSZÁMÍTÁSÁT.

8. A SZOLGÁLTATÁS ELLENÉRTÉKE (előfizetői díj), MEGFIZETÉSÉNEK MÓDJA, IDEJE

8.1. Az Előfizető a Szolgáltatásért – a havi előfizetői időszakokhoz igazodóan - a Szolgáltató részére 30 (harminc) napos/ 6 (hat) hónapos)/ 1 (egy) éves elszámolási időszakkal előfizetői díjat  köteles fizetni. Az első előfizetői díjat az Előfizető a megrendelésének elküldését követő 6. (hatodik) napon  köteles online bankkártyás fizetés útján megfizetni, ezt követően a díjak megfizetése mindig a tárgyi elszámolási (előfizetői) időszakot megelőző napon (Díjfizetési forduló) esedékes az alábbiakban írtak szerint.

8.2. A Szolgáltatás díját a Szolgáltató a Honlapján az ’Előfizetés’ megnevezés alatt feltünteti, valamint előfizetői díjemelés esetén annak mértékéről a vele szerződéses jogviszonyban álló Előfizetőt a Szolgáltató előzetesen elektronikus úton is értesíti.

8.3. A Honlapon feltüntetett szolgáltatási díjak forintban értendők és bruttó összegek, tehát magukban foglalják a Szolgáltatás nyújtásához kapcsolódóan az adott elszámolási időszakra eső valamennyi adót és költséget, tehát az ellenszolgáltatás teljes összege egyúttal az Előfizetés szerinti teljes havi/ 6 (hat) hónapos/ 1 (egy) éves) költséget is jelenti.

8.4. Amennyiben a Szolgáltató a Szolgáltatás díját a Honlapon nyilvánvalóan hibásan tüntette fel, a már megkötött Szerződések esetében a Szolgáltató felajánlja a Szolgáltatás valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában az Előfizető eldöntheti, hogy igénybe veszi valós áron a Szolgáltatást vagy az előbbi hiányában a Szolgáltató minden hátrányos jogkövetkezmény elállhat a Szerződéstől.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett szolgáltatási díjnak minősül különösen:

a, 0 Ft-os szolgáltatási díj,

b, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető díj (pl.: 2.000,-Ft-os díj esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 1.000,-Ft-ért kínált Szolgáltatás).

8.5. Az Előfizető az előfizetői díjat elektronikus úton bankkártyás fizetéssel, a Stripe online fizetési szolgáltatás rendszerén (üzemeltető: Stripe Inc. székhelye/postacíme: 510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103 USA, e-mail elérhetősége:[email protected], weboldala:https://stripe.com/en-hu) keresztül fizeti meg akként, hogy az Előfizető a megrendelés során megadja bankkártya adatait, amely alapján az előfizetői díj – a Szerződés megszüntetéséig – az előfizetői időszak kezdő napját megelőző napon (előre) automatikusan levonásra kerül az Előfizető bankszámlájáról.

8.6. Az ismétlődő bankkártyás fizetés egy, a Stripe Inc. által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy az Előfizető által a Szolgáltatás megrendelése során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetések generálódnak az Előfizető cselekményei, így többek között a bankkártya adatai újbóli megadása nélkül. Az Előfizető hozzájárul, hogy a Szolgáltatás sikeres megrendelésével járó első online banki tranzakciót követően a Honlapon kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Előfizető tranzakciónkénti hozzájárulása nélkül a Szolgáltató által kezdeményezve történjenek.

8.7. A szolgáltatási díjak megfizetésére kizárólag a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, a Stripe fizetési rendszeren keresztül van lehetőség.

8.8. A díjfizetés akkor minősül teljesítettnek, amikor azt a Szolgáltató bankszámláján maradéktalanul jóváírják.

8.9. Az Előfizető a Szolgáltatás megrendelésével felhatalmazza a Szolgáltatót első előfizetői díj megfizetését követően az előfizetői Szerződés megszűnéséig a Stripe Inc. szolgáltató fizetési rendszeren keresztüli automatikus előfizetői díj levonására. A Szolgáltató az Előfizető felhatalmazása alapján jár el a szolgáltatója irányába akkor, amikor az első fizetési tranzakciót követő későbbi fizetések megvalósulása érdekében a fizetési rendszerben automatikusan kezdeményezi a fizetési tranzakciót az Előfizető felhatalmazásának visszavonásáig, illetve a bankkártya érvényességéig. Az Előfizető felhatalmazásának visszavonása az Előfizető azon aktív magatartása, amellyel a megújuló előfizetést/előfizetői Szerződését megszünteti. A megújuló előfizetés megszüntetéséig a Szolgáltató – az Előfizető felhatalmazása alapján - jogszerűen jár el az automatikus fizetési tranzakciók kezdeményezése tekintetében.

8.10. Az Előfizető az előfizetői Szerződését (megújuló előfizetését) regisztrált felhasználói fiókjában küldött megszüntető nyilatkozatával tudja megszüntetni.

Indokolás nélküli felmondás esetén az Előfizető a Szerződését az aktuális (díjfizetéssel már rendezett) előfizető időszak utolsó napjával a soron következő megújulás díjleemelési dátumát (következő havi előfizetői időszakot megelőző napot) közvetlenül megelőző nap 23:59:59 óráig közölt nyilatkozatával tudja megszüntetni. Amennyiben az Előfizető ezt követően közli az indokolás nélküli felmondását a Szolgáltatóval, úgy az előfizetői Szerződése a megújult (aktív) előfizetői periódus lejártával szűnik meg.

8.11. Az Előfizető 8.6., illetve 8.9. alpontban foglalt felhatalmazása alapján a Szolgáltató jogosult az Előfizető által megadott bankkártya-adatok felhasználásával az aktuális előfizetési időszak lejártát megelőző nappal (Díjfizetési fordulóval) a következő előfizetési időszakra esedékes díjat automatikusan beszedni mindaddig, amíg az Előfizető a 8.10. alpontban írtak alkalmazásával ezzel ellentétes nyilatkozatot nem tesz. Amennyiben a nyilatkozatot az Előfizető az aktuális előfizetési időszak utolsó napját megelőző nap 23:59:59 óráig nem teszi meg, úgy a nyilatkozat a következő előfizetési időszakot követően irányadó.

8.12. A Szolgáltató az általa nyújtott Szolgáltatás ellenértékét jogosult bármikor önállóan módosítani, így különösen egyoldalúan megemelni. Egyoldalú díjváltoztatás esetén a Szolgáltató köteles a módosításról a módosítás hatálybalépését megelőzően legalább 15 nappal az Előfizetőt elektronikus úton (e-mailben) értesíteni. A Szolgáltató értesítésének az érkezésétől számított 15 napon belül az Előfizető az előfizetői Szerződést további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani. Felmondás esetén az Előfizető Szerződése az aktuális (díjfizetéssel már rendezett) előfizetői időszakának a lejártával megszűnik, felmondás hiányában ellenben a díjemelés hatályba lép és alkalmazandó az Előfizető vonatkozásában.

8.13. A Szolgáltató jogosult minden évben a szolgáltatási díj mértékét lefeljebb az előző évre vonatkozó – a KSH által hivatalosan közzétett – szolgáltatói fogyasztói árindex-változásnak megfelelően egyoldalúan megemelni a Központi Statisztikai Hivatal éves átlagos fogyasztói árindex mértékét tartalmazó közleményének hivatalos közzétételét követő 60 napon belül. A szolgáltatási díj jelen alpont szerinti egyoldalú megemelése (módosítása) esetén az Előfizetőt nem illeti meg a 8.12. alpont szerinti felmondási jog.

8.14. A Szolgáltató a Szolgáltatás díjáról a havi előfizetői időszakokhoz igazodóan 30 napos/ 6 (hat) hónapos/ 1 (egy) éves elszámolási időszak alkalmazásával elektronikus számlát állít ki az Előfizető részére. Az Előfizető a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához. A Szolgáltató a számláját az Előfizető e-mail címére kézbesíti.

9. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE, A SZOLGÁLTATÁSHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS BIZTOSÍTÁSA

9.1. Az előfizetés személyhez kötött, tehát a Szolgáltatás igénybevételére kizárólag a Szolgáltatóval szerződéses jogviszonyban álló Előfizető jogosult.

9.2. A Szolgáltatáshoz a Szolgáltató az előfizetői díj megfizetését követően biztosít hozzáférést az Előfizető számára. A díjfizetés elmulasztása esetén a Szolgáltató felhívja az Előfizetőt a teljesítésre, amelynek elmulasztása esetén a Szolgáltató jogosult a Szerződéstől azonnali hatállyal elállni, illetve azt azonnali hatállyal felmondani.

9.3. Az Előfizető a Szolgáltatást a Szolgáltató Honlapján a számára – az Előfizető által generált jelszó megadásával - létrehozott online felhasználói fiókba

9.4. Az Előfizető felhasználói fiókjába történő belépéséhez szükséges adatokat, így, a jelszavának beállításához szükséges internetes linket és a bejelentkezéshez szükséges online felület elérhetőségét a Szolgáltató a megrendelés elküldését követően e-mailben küldi meg az Előfizető számára. Az Előfizető a felhasználói fiókjába történő belépést követően a felhasználónevét és jelszavát bármikor módosíthatja.

9.5. Az Előfizető kizárólagos felelősséggel tartozik azért, hogy a felhasználói fiókjába való belépéshez szükséges felhasználói azonosítója és jelszava ne kerüljön illetéktelen harmadik személy birtokába. A Szolgáltató az adatok ilyen illetéktelen harmadik személyek általi felhasználásért és abból eredő következményekért nem tartozik semmilyen felelősséggel.

9.6. A Szolgáltató kizár minden olyan felelősséget - ideértve különösen, de nem kizárólagosan kártérítési felelősséget -, amely abból ered, hogy az Előfizető nem megfelelő e-mail címet adott meg, vagy az e-mail címéhez nem fér hozzá. Az Előfizető köteles olyan email címet használni, amelyhez hozzáfér.

9.7. A felhasználói fiókba való belépést követően a Honlap ’Bejelentkezés’ menüpontja alatt az Előfizető számára elérhetővé válik a Szolgáltatás, illetve a Szolgáltató által ott közzétett online Tartalmak.

9.8. A Szolgáltató az Előfizetőnek kizárólag a Tartalom előfizetői Szerződés keretei között történő saját célra való felhasználását engedélyezi.

9.9. Az Előfizető a Szolgáltatást, az annak eléréséhez biztosított online felületet, illetve felhasználói fiókot kizárólag a rendeltetésének megfelelően és szerződésszerűen veheti igénybe. A Szolgáltatás igénybevétele és a Honlap használata során az Előfizető köteles tiszteletben tartani a hatályos jogszabályokat és köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely jogellenes, vagy amely mások érdekeit sérti, így különösen amely a Szolgáltató szolgáltatásának nyújtását korlátozza vagy akadályozza, vagy amellyel az Előfizető szabálysértés vagy bűncselekmény elkövetését valósítja meg.

Az Előfizető köteles tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a Honlap rendeltetésszerű használatát korlátozza vagy akadályozza.

A Szolgáltató jogosult az Előfizető hozzáférését korlátozni, amennyiben az Előfizető Honlapon végzett tevékenységével veszélyezteti a Honlap rendeltetésszerű zavartalan működését és/vagy tevékenységével a Szolgáltatnak kárt okozhat.

10. Az ÁSZF SZOLGÁLTATÓ ÁLTALI EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA, AZ ELŐFIZETŐ FELMONDÁSI JOGA

10.1. A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani.

10.2. Az ÁSZF módosításáról a Szolgáltató a módosítás hatályba lépését megelőző legalább 15 nappal korábban elektronikus (e-mailes) úton tájékoztatja az Előfizetőt. Az Előfizető a Szolgáltató értesítésének az érkezésétől számított 15 napon belül jogosult az előfizetői Szerződést további jogkövetkezmények nélkül felmondani amennyiben a módosítás az Előfizetőre nézve hátrányos rendelkezést tartalmaz. A jelen alpont szerinti felmondási jog gyakorlása esetén az Előfizető Szerződése (előfizetése) az aktuális – díjfizetéssel már rendezett – aktív előfizetői időszakának a lejártával megszűnik.

Nem illeti meg felmondási jog az Előfizetőt az ÁSZF módosítása esetén az alábbi esetekben:

a, a módosítás következtében a Szerződés, illetve a Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó feltételek az Előfizető számára kizárólag előnyös módon változnak meg,

b, a módosítás az Előfizetőre nézve hátránnyal nem jár,

c,  a módosítás adminisztratív jellegű és nem tartalmaz az Előfizető számára hátrányos rendelkezést.

Nem tekinthető adminisztratív jellegű módosításnak valamely szerződési feltétel olyan változása, amely a szerződésből eredő jogokat és kötelezettségeket érdemben módosítja.

11. AZ ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS MEGSZÜNTETÉSE

11.1. Felek az előfizetői Szerződést közös megegyezéssel bármikor megszüntethetik.

11.2. A Szerződés egyoldalú megszüntetése az Előfizető által

11.2.1. Fogyasztónak minősülő Előfizető elállási joga:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen alpont rendelkezései kizárólag a Fogyasztónak minősülő Előfizető esetében alkalmazhatóak.

A hivatkozott kormányrendelet 20. §-ában foglaltak szerint a fogyasztó jogosult a szerződéstől 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni, illetve ha a szerződés teljesítése megkezdődött, a fogyasztó 14 napon belül indokolás nélkül jogosult felmondani a szerződést, amely elállási/felmondási gyakorlása az ÁSZF 1. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján postai levélben vagy e-mailben történhet.

A Fogyasztó nem gyakorolhatja a kormányrendelet 20. §-a szerinti elállási/felmondási jogát a Kormányrendelet 29. §-ában foglalt esetekben, ideértve azt az esetet, amennyiben a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a Korm. rendelet 20. § szerinti jogát, továbbá a Szolgáltató a Korm. rendelet 18.§ szerint visszaigazolást küldött a Fogyasztó részére a Szerződésről.

A Fogyasztó a 6.8. alpontban írtak szerint a megrendelés elküldésével nyilatkozik arról, hogy beleegyezik abba, hogy a Szolgáltató a Szerződés létrejöttét követően a Szolgáltatás teljesítését megkezdje, egyben az Előfizető tudomásul veszi, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a szerinti 14 napon belüli elállási és felmondási jogát.

11.2.2 Az Előfizető indokolás nélküli felmondása:

Az Előfizető jogosult az előfizetői Szerződést indokolás nélkül felmondani az alábbiak szerint:

a, a soron következő előfizetői időszak kezdő napját megelőző napot (Díjfizetési fordulót) közvetlenül megelőző nap 23 óra 59 percének 59 másodpercéig közölt felmondás esetén az aktuális előfizetői időszakának az utolsó napjára. Ebben az esetben az aktuális előfizetői időszak lejártával megszűnik a Szerződés.

b, a soron következő előfizetői időszak kezdő napját megelőző napot (Díjfizetési fordulót) követlenül megelőző nap 23 óra 59 percének 59 másodpercét követően közölt felmondás esetén a következő előfizetői periódus utolsó napjára. Ebben az esetben a Szerződés csak a következő előfizetői időszak lejártával szűnik meg.

AZ ELŐFIZETŐNEK AZ ELŐFIZETÉSÉT TEHÁT A DÍJFIZETÉSI FORDULÓT MEGELŐZŐEN SZÜKSÉGES LEMONDANIA AHHOZ, HOGY ELKERÜLJE A KÖVETKEZŐ HAVI ELŐFIZETŐI IDŐSZAKRA JÁRÓ ELŐFIZETÉSI DÍJ FELSZÁMÍTÁSÁT.

Az Előfizető a felmondását a regisztrált felhasználói fiókjában küldött felmondó nyilatkozatával tudja eljuttatni a Szolgáltató számára.

11.2.3. Felmondás az ÁSZF egyoldalú módosítása vagy egyoldalú díjemelés esetén:

Az Előfizető az ÁSZF Szolgáltató általi egyoldalú módosítása esetén a 10.2. alpontban írtak szerint jogosult az előfizetői Szerződést felmondani.

Az Előfizető a Szolgáltatás díjának a 8.12. alpontban írtak szerint történő egyoldalú megemelése esetén az ott írtak szerint jogosult az előfizetői Szerződést felmondani. Nem illeti meg a 8.12. alpont szerinti felmondási jog az Előfizetőt a 8.13. alpont szerinti esetben.

11.2.4. A Szerződés megszüntetése a Szolgáltató szerződésszegése vagy hibás teljesítése esetén

Az Előfizető jogosult a Szerződést indokolással ellátva azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben vállalt valamely lényeges kötelezettségét súlyosan megszegi és ezen kötelezettségének az Előfizető írásbeli felszólításától sem tesz eleget szerződésszerűen.

Fogyasztónak minősülő Előfizető a Szolgáltató teljesítésre való felhívása nélkül megszüntetheti a Szerződést, ha a Szolgáltató a Szolgáltatás nyújtását nem vállalta, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy nem fogja nyújtani a Szolgáltatás.

Az Előfizető jogosult az ÁSZF 13.1.2., 13.1.3. és 15.1. alpontjaiban foglalt esetekben az ott írtak szerint megszüntetni a Szerződést.

A Szolgáltató a jelen alpont szerinti esetekben a felmondás hozzá történt megérkezésétől számított 14 napon belül az Előfizető részére visszatéríti a szolgáltatási (előfizetői) díjnak az előfizetői időszak határozott idejéből a Szerződés megszűnéséig még hátralévő idejére (napjaira), valamint azon idejére (napjaira) eső részét, amelyen a Szolgáltató teljesítése nem volt szerződésszerű.

11.3. A Szerződés egyoldalú megszüntetése a Szolgáltató által

A Szolgáltató jogosult a Szerződéstől azonnali hatállyal elállni, illetve azt felmondani az alábbi esetekben:

a, az Előfizető a Szolgáltatás esedékes havi díját határidőben nem fizeti meg és fizetési kötelezettségét a Szolgáltató elektronikus úton megküldött felhívásától számított 3 munkanapon belül sem teljesíti.

b, az ÁSZF 8.4. alpontja szerinti esetben amennyiben az Előfizető a Szolgáltató elektronikus úton megküldött felhívásától számított 3 munkanapon belül a Szolgáltató felhívására egyáltalán nem, vagy akként nyilatkozik, hogy a Szolgáltatás valós áron történő igénybevételét nem kívánja.

c, az 6.13. alpont szerinti esetben amennyiben az Előfizető a Szolgáltató elektronikus úton megküldött adatszolgáltatási felhívásában foglaltaknak a felhívás közlésétől számított 3 munkanapon belül nem tesz eleget.

d, a 15.1. alpontban írt esetben, az ott írtak szerint.

e, amennyiben az Előfizető magatartásával súlyosan sérti vagy veszélyezteti a Honlap rendeltetésszerű működését vagy a Szolgáltató szolgáltatási tevékenységének ellátását.

f, a fentieken túl minden olyan esetben amikor az Előfizető a magatartásával súlyosan vagy ismétlődően megsérti a jelen ÁSZF valamely rendelkezését és a Szolgáltató felhívására – az abban biztosított ésszerű póthatáridőn belül - a szerződésszegő magatartásával nem hagy fel.

11.4. A Szolgáltató a Szerződés bármely okból történő megszüntetése esetén az előfizetői jogviszony megszűnésekor az Előfizető felhasználói fiókját törli és megszünteti az Előfizető hozzáférését a Szolgáltatáshoz.

11.5. A Szerződés bármely okból történő megszüntetése esetén az Előfizető köteles tartózkodni a Szolgáltatás igénybevételével és ennek elérhetővé tételétől harmadik személy számára.

 12. A SZOLGÁLTATÓ HIBÁS TELJESÍTÉSE

12.1. A Szolgáltató hibásan teljesít, amennyiben a Szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg az előfizetői Szerződésben vagy a vonatkozó jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

12.2. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató amennyiben a Szolgáltatás a Szolgáltató által tervezett – és az Előfizetővel előzetesen közölt – rendszeres karbantartás ideje alatt nem, vagy csak korlátozottan érhető el. Rendszeres karbantartásnak minősül a Szolgáltató azon technikai eszközeinek üzemképes állapotban tartására vonatkozó karbantartási tevékenység, amely biztosítja a karbantartás hatására a szolgáltatás Szolgáltatási Szerződésnek megfelelő folyamatos fenntartását, beleértve a hálózat felújítását is. A rendszeres karbantartás biztosítja az üzemelés hatására fokozatosan csökkenő üzembiztonság időszakonkénti növelését, lassítva ezzel a technikai eszközök elhasználódásának folyamatát.

13. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

13.1 Kellékszavatosság

13.1.1. Az Előfizető a Szolgáltató hibás teljesítése esetén Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (2023. évi V törvény), valamint a fogyasztók és vállalkozások közötti digitális szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekről szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

13.1.2. Az Előfizető a törvény alapján – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

a, Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

b, Ha az Előfizető a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a jogosult is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kellékszavatossági jog gyakorlása esetén a Szolgáltató – a Fogyasztó számára okozott jelentős kényelmetlenség nélkül, a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás jellegére és céljára figyelemmel – köteles a teljesítést a hiba Fogyasztó általi közlésétől számított észszerű időn belül térítésmentesen szerződésszerűvé tenni. A Fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

13.1.3. A Fogyasztónak minősülő Előfizető – a 13.1.2. alpont a) bekezdésében foglalt eseten túl - akkor is jogosult a szerződésszegés súlyához igazodva az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, illetve az előfizetői Szerződést megszüntetni, ha

b) ha a Szolgáltató a 13.1.2. alpont a) bekezdés szerinti kötelezettségének nem tett eleget;

c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy a Szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy

d) a Szolgáltató nem vállalta a Szolgáltatás szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a Fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja a Szolgáltatást szerződésszerűvé tenni.

13.1.4. A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Előfizető viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

13.1.5. A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni.

Fogyasztói szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

13.1.6. A közlés késedelméből eredő kárért az Előfizető felelős.

13.1.7. A Szolgáltató felhívja a Fogyasztónak minősülő Előfizető figyelmét, hogy a Szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

13.2. Termékszavatosság

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján termékszavatossági jogok a fogyasztót ingó dolog (termék) hibája esetén illetik meg a termék gyártójával szemben. Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti előfizetői Szolgáltatása nem termék értékesítésre irányul, így a jelen Szerződés tekintetében termékszavatossági jogok nem gyakorolhatók a Fogyasztó által.

13.3. Jótállás

Az a szolgáltató, aki jogszabály alapján vagy önkéntes vállalás alapján a szerződés teljesítéséért jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A Szolgáltatónak a jelen ÁSZF szerinti előfizetői Szolgáltatása tekintetében nincsen – önként vállalt vagy jogszabályon alapuló - jótállási kötelezettsége.

14. HIBABEJELENTÉS

14.1.1. Az Előfizető a Szolgáltatással kapcsolatos hibákat a Szolgáltató alábbi telefonos és e-mailes elérhetőségein keresztül tudja a Szolgáltató részére bejelenteni:

E-mail cím: [email protected]
Telefonszám: +36 30 502 4763

14.1.2. A Szolgáltató az Előfizető által jelzett hibák kivizsgálásáról és elhárításáról távolról, online módon gondoskodik. A hiba okának feltárása körében az Előfizető köteles a Szolgáltató részére a szükséges adatokat megadni és a Szolgáltatóval együttműködni. A Szolgáltató a hibát a bejelentést követő ésszerű időn belül kijavítja.

15. ASZOLGÁLTATÓ FELELŐSSÉGÉNEK KIZÁRÁSA, KORLÁTOZÁSA

15. 1. A Szolgáltató felelőssége nem áll fenn a Szolgáltatással összefüggő azon hibákért és károkért, amelyeket működési körén kívül eső elháríthatatlan külső esemény okozott és amely a teljesítéshez szükséges munkavégzést, vagy a technikai eszközök, berendezések rendelkezésre állását akadályozza (pl. háború, árvíz, földrengés, felhőszakadás, áramszünet, az internetet vagy adatátvitelt biztosító szolgáltató működési körében bekövetkezett okokra visszavezethető adatátviteli hiba stb.). Ilyen esetben a Szolgáltató a Szolgáltatást a teljesítést akadályozó körülmény megszűnését követően haladéktalanul teljesíti. A 7 napot meghaladó szolgáltatáskiesés esetén annak fennálltáig a Felek bármelyike jogosult azonnali hatállyal felmondani a Szerződést, amely esetben a Szolgáltató a szolgáltatási díjnak az előfizetői időszak határozott idejéből a teljesítést akadályozó körülmény felmerülésének napjáig még hátralévő napjaira eső arányos összegét visszafizeti az Előfizetőnek.

15.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Bejelentkezés aloldalon megjelenő Tartalomra alapozott magatartás következményeiért.

15.3. A Szolgáltató teljes körűen mentesül a Szolgáltatás hibájával (többek között a szolgáltatás kiesésével vagy minőségromlásával) kapcsolatos felelősség alól amennyiben a hiba oka az Előfizető érdekkörében merült fel vagy az Előfizetőnek felróható, így különösen de nem kizárólagosan az alábbi esetekben:

a, a hibát az Előfizető tulajdonában vagy használatában lévő végberendezés vagy egyéb eszközök hibája okozta

b, a hibát a végberendezés Előfizető általi szakszerűtlen üzembehelyezése vagy üzemeltetése okozta

c, a hibát az Előfizető érdekkörében felmerült egyéb körülmény okozta.

2.1. A Szolgáltató kifejezetten kizárja felelősségét a következményi (tapadásos) károk tekintetében, vagyis a szerződésszegéssel közvetlenül okozott károk következtében fellépő egyéb veszteségekre és költségekre.

15.4. A Szolgáltató kártérítési, valamint személyiségi jogsértésért fennálló felelősségének felső összeghatára az Előfizető egy éves előfizetői díjára korlátozott, kivéve, ha jogszabály a felelősség ilyen korlátozását kifejezetten kizárja.

16. SZERZŐI JOGOK

16.1. A Szolgáltató Honlapján és a stepsandplay.hu/applikacio alkalmazásban megjelenő Tartalom és annak minden része (ideértve az audiovizuális elemeket, továbbá minden oldal forráskódját is) a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezi és szerzői jogai a Szolgáltatót illetik meg, így annak a jelen ÁSZF-ben foglaltakon kívül eső bármilyen módon történő felhasználása, különösen másolása, többszörözése, feldolgozása, átdolgozása, adatbázisban történő tárolása, rendszerezése, átcsoportosítása, változatlan, vagy bármilyen módosítással, átszerkesztéssel történő közzététele, terjesztése, nyilvánossághoz közvetítése és kereskedelmi forgalomba hozatala kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével történhet.

16.2. A Szolgáltató az Előfizetőnek kizárólag a Tartalom Szerződés keretei közötti saját célra történő felhasználását engedélyezi. Az Előfizető köteles tartózkodni a Szolgáltatás átengedésétől, illetve elérhetővé tételétől harmadik személy számára.

16.3. Az Előfizető nem jogosult a Szolgáltatás nyújtása során elérhetővé tett Tartalom vagy annak bármely részének az előfizetői Szerződés keretein túlterjeszkedő felhasználására, ideértve különösen a Tartalmak letöltésére, megosztására, továbbítására.

16.4. A Szolgáltató engedélye nélkül a Szolgáltatás keretében a ’Bejelentkezés’ aloldalon közölt művek nem használhatók fel [Szjt. 36. § (2) bek.].

17. PANASZKEZELÉS, VITARENDEZÉS

17.1. Panasz benyújtása a Szolgáltatóhoz, a panaszügyintézés menete

17.1.1. Az Előfizető a Szolgáltatónak a Szolgáltatás nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, (tevékenységére vagy mulasztására), illetve a Szolgáltatás minőségére vonatkozó panaszát Szolgálató 1. pontban meghatározott e-mailes, telefonos és postai elérhetőségein keresztül tudja a Szolgáltató felé bejelenteni.

17.1.2. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Előfizető a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát legkésőbb a panaszra vonatkozó érdemi válaszával együtt a 17.1.3. alpontban írtak szerint eljárva megküldi.

17.1.3. A panaszt a Szolgáltató a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemben válaszol. Amennyiben panaszra a Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban megindokolja.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

17.1.4. A Szolgáltató az Előfizető Szolgáltatáshoz kapcsolódó korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú panaszának ismételt kivizsgálását, valamint az azonosíthatatlan személy által tett panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.

17.2. Fogyasztóvédelmi hatósági eljárás

Fogyasztónak minősülő Előfizető a szolgáltatásnyújtással, valamint a panaszkezeléssel kapcsolatos vita tárgyában a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében Fogyasztóvédelmi hatóságként a Kormány a fővárosi és megyei kormányhivatalokat (a továbbiakban: kormányhivatal) jelöli ki.

A Kormányhivatalok fogyasztóvédelmi szervezeti egységeinek elérhetőségei, valamint a fogyasztóvédelmi hatósági eljárásról bővebb tájékoztatás elérhető a Kormányhivatalok | Kormányhivatalok (kormanyhivatalok.hu)  weboldalon.

17.3. Békéltető testületi eljárás

Fogyasztónak minősülő Előfizető a Szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyével a lakóhelye vagy a tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulhat. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület.

A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a Fogyasztó kérelmére indul, amelyet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ha a békéltető testületi eljárásban a felek között egyezség jön létre és az egyezség megfelel a jogszabályoknak, a tanács azt határozattal jóváhagyja, egyezség hiányában az ügy érdemében dönt. Ennek során

a)  kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha

aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy

ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy

b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.

Amennyiben a meghallgatást követően a tanács a fogyasztó kérelmét megalapozatlannak találja, úgy a kérelem elutasításáról dönt.

A tanács kötelezést tartalmazó határozata, illetve ajánlása ellen fellebbezésnek nincs helye, annak hatályon kívül helyezése kérhető a bíróságtól a jogszabályban meghatározott esetekben.

Az eljárás menetéről bővebb tájékoztatás érhető el a https://bekeltetes.hu/tartalom/21/menu/8 weboldalon vagy a békéltető testülettől annak elérhetőségein is kérhető.

A békéltető testületek elérhetőségei:

 

 
Békéltető testület neve Békéltető testület székhelye, címe Illetékességi terület
Budapesti Békéltető Testület Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Honlap: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: [email protected]
Budapest
Baranya Vármegyei Békéltető Testület Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154
Honlap: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: [email protected]
Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek), 501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: [email protected]
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Honlap: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: [email protected]
Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye
Fejér Vármegyei Békéltető Testület Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Honlap: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: [email protected]
Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Honlap: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: [email protected]
Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye
Hajdú-Bihar Vármegyei
Békéltető Testület
Debrecen
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: [email protected]
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye,
Hajdú-Bihar vármegye,
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pest Vármegyei Békéltető Testület Budapest
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu
E-mail cím: [email protected]
Pest vármegye

A békéltető testületi tanács határozata, illetve ajánlása nem érinti a Fogyasztónak azt a jogát, hogy igényét bírósági eljárás keretében érvényesítse.

17.4. Gazdasági Versenyhivatal (GVH)

A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény alapján a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának megsértése miatt, így különösen a megtévesztő vagy agresszív kereskedelmi gyakorlat alkalmazása esetén, ha a Szolgáltató magatartása a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas, az Előfizető a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulhat.

Gazdasági Versenyhivatal
Székhelye: 1026 Budapest, Riadó u. 1-3.
Postacíme: 1534 Budapest Pf.: 958

E-mail: [email protected]

Telefonszám: +36 1 472 8900
Telefax: +36 1 472 8905
Weboldal: www.gvh.hu

17.5. Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja

Webhely: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a Fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további információk a fenti link használatával, illetve ahttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.help.new&lng=HU weboldalon érhetők el.

17.6. Bírósági eljárás

Az Előfizető jogosult az előfizetői Szerződésből eredő igényének, valamint személyiségi jogsérelemből származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztónak minősülő Előfizető a pert választása szerint a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróságon vagy a saját belföldi lakóhelye, ennek hiányában belföldi tartózkodási helye szerint illetékes bíróságon is megindíthatja. Az illetékes bíróságok elérhetőségei elérhetők a https://birosag.hu/birosag-kereso weboldalon.

Az adatkezeléssel kapcsolatos perek elbírálására a törvényszék rendelkezik hatáskörrel. A per - az Előfizető választása szerint – az Előfizető lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes törvényszék (Fővárosi Törvényszék) előtt is megindítható.

17.7. Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Adatvédelemmel kapcsolatos érdeksérelem esetén az Előfizető – a 17.6. alpontban írtak szerint bírósághoz (illetékes törvényszékhez) vagy - a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat panaszával.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11.

Postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9. 

Telefon: +36 1 391 1400

Fax: +36 1 391 1410

E-mail: [email protected]

Honlap: www.naih.hu

18. ADATKEZELÉS

A Szolgáltató Előfizetők személyes adatainak kezelésére vonatkozó tájékoztatója a Szolgáltató Honlapján stepsandplay.hu érhető el.

19. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

19.1. A Szolgáltató a Szolgáltatással és ehhez kapcsolódóan a Honlap technikai működésével kapcsolatos értesítéseit és nyilatkozatait elektronikus úton (e-mail útján) küldi meg az Előfizető részére. Az egymás felé ily módon (elektronikusan) közvetített információk tárolásáról mindkét Fél maga gondoskodik.

19.2. Az Előfizető képviselője a megrendelés elküldésével (Szerződés megkötésével) kijelenti, hogy a Szerződés megkötésére az általa képviselt fél nevében megfelelő jogosultsággal rendelkezik.

19.3. A Szerződést a magyar jogszabályok szerint kell értelmezni és a Szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a magyar jog rendelkezései az irányadóak.

19.4. Fogyasztói szerződésnek minősülő Szerződés kivételével a Felek közötti Szerződésből eredő jogvita esetén hatáskörtől függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Törvényszék jogosult eljárni (illetékességi kikötés).

19.5. A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései 2024. október 7. napjától visszavonásig, illetve a módosításának hatályba lépéséig maradnak hatályban. Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató bármikor, indokolás nélkül jogosult a jelen ÁSZF feltételeit, valamint az ÁSZF mindenkori mellékleteit a jövőre nézve egyoldalúan módosítani, amely módosított ÁSZF-t a hatályba lépése napjának feltüntetésével a Szolgáltató a Honlapján elektronikus úton közzéteszi.

1. melléklet: Elállási-/Felmondási nyilatkozat-minta

Címzett:

Steps & Play Korlátolt Felelősségű Társaság

Postai cím: 1162 Budapest, Hermina út 60.

E-mail cím: [email protected]

Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):

Kelt: