Mi a Steps & Play és miért válasszam?
Milyen korosztálynak ajánljátok?
Milyen területekre fókuszálnak a gyakorlatok?
Helyettesíthető-e az egyéni fejlesztés a Steps & Play platform használatával?
Kapok-e még valamit a videókon kívül az előfizetésemért?
Elérhető-e próbaidőszak?
Mennyibe kerül a havidíj?
Milyen gyakran kell használnom a felületet?
Hol végezhetőek el a foglalkozások?
Milyen pozitív hozadéka van a Steps & Play módszernek?
Több gyermekem van, bevonhatom őket egyszerre is?
Milyen hosszúak videók?
A platformot felnőtteknek és gyermeknek is szükséges használnia?
Lehetséges, hogy gyermekemnek fejlesztő szakemberre van szüksége. Tudtok ebben segíteni?
Hogyan tudok fizetni?
Van lehetőség pénzvisszafizetésre?
Hogyan tudom lemondani az előfizetésemet?
Külföldön élek, így is minden rendben lesz az előfizetésemmel?
Kell-e számolnom egyéb költséggel?
Az előfizetést követően rögtön hozzáférek majd a tartalmakhoz?
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?
Technikai problémám akadt a felület használatakor. Mi a teendő?
Milyen korosztály számára elérhetőek az általatok ajánlott játékcsomagok?
Használhatom a Step & Play platformot játékcsomagok nélkül is?
Hol tudom őket megvásárolni?
